piątek, 6 marca 2015

''Syreny z Mako 2"odcinek 10-streszczenie

'Keeping the secret'- 'Dochować tajemnicy'                                                                                                                                                                                                                                                               Kiedy Evie pomaga ojcu przy naprawie łodzi,którą ten ma zamiar popłynąć na Mako. Przez przypadek trąca zegarek, który po chwili wpada do wody.Evie za wszelką cenę chce wyłowić go ponieważ dla jej ojca był bardzo ważny gdyż dostał go jako prezent od matki Evie. Tymczasem w kafejce Carly prosi Davida i Sirenę,aby  zanieśli jedzenie na łódź ojca Evie. Dziewczyna pragnie znaleźć zegarek.Wskakuje do wody ,lecz po długim szukaniu nie znalazła go. Gdy Sirena i David  przybywają na łódź nie zastają tam nikogo. Nagle David słyszy plusk wody jakby coś dużego się wynurzyło. Sirena widząc, że to Evie pływa wmawia Davidowi, że to tylko delfin. Ten jednak nie dowierzając przygląda się bliżej temu i widzi syrenę choć nie wie,że to Evie. David uradowany swoim odkryciem rozpowiada wszystkim w kafejce,iż widział syrenę. Eric namawia go jednak,aby nie opowiadał co ujrzał lecz David tak łatwo nie zamierza się poddawać. Zac obiecuje pomóc Evie w znalezieniu zegarka lecz on także go nie widzi. Eric i Ondina pływają spędzając razem wolny czas. David chce mieć jednak dowód na to,iż syreny istnieją. Umieszcza w wodzie kilka ukrytych kamer, z których ma obraz co się dzieje. Eric i Ondina nie wiedzą o tym. Kiedy David na chwilę odchodzi od sprzętu Mimmi, Cam ,Evie i zauważają ich na jednej z kamer. David widząc ,iż wszyscy zebrali się wokół sprzętu jest przekonany,że oni także zobaczyli syrenę. Zac zasłaniając mu drogę do kamer cofa obraz w komputerze mówiąc ,że nic na razie nie ma. Ondina wpada na pomysł co zrobić,aby David miał dowód.Razem z Ericiem proszą Cama ,aby przebrał się za syrenę i pokazał się w kamerze w wodzie. Tak się właśnie dzieje. David zdruzgotany tym,że wszyscy sobie robią żarty śmiejąc się z niego wychodzi z kafejki. Sirena stara się go pocieszyć mówiąc,iż może pewnego dnia ujrzy prawdziwą syrenę i wyzna mu prawdę. Na koniec Zac znajduje zegarek i oddaje go w ręce ojca Evie.




Czytaj Dalej »

Syreny z Mako 2 - streszczenie odcinka 9

Stowaway - Pasażer na gapę.


Ondina przypływa do rady syren, by oznajmić, że Zack jest nadal trytonem. Veridia jest zła na dziewczyny, ponieważ nadal nie udało się im odmienić Zacka. Całą rozmowę podsłuchuje mała syrena. Tymczasem na lądzie następuje mały wybuch. Mimmi martwiąc się o Ondine, przez przypadek wysadza swój eliksir. Veridia udziela Ondinie zgody na dalsze "odmienianie" Zacka. Dziewczyna zadowolona zamierza wracać na Mako, kiedy wynurza się przed nią syrenka. Przedstawia się jako Tina (przepraszam jeżeli pomyliłam się z imieniem) i prosi Ondine o zabranie jej ze sobą na ląd, ale odpowiedź na zadane pytanie jest negatywna. Jednak dziewczyna się nie poddaje, kiedy Ondina odpływa, Tina zamierza ją śledzić. Problem pojawia się , gdy dopływają do groty Rity. Ondina idzie powiadomić Sirenę o wynikach rozmowy z radą, natomiast syrenka zostaje przy wejściu do wody gdzie spotyka Mimmi. Zdziwiona woła Sirenę i Ondine do pomieszczenia by jej to wytłumaczyły. Tina jest zafascynowana faktem, ze dziewczyny mają nogi. Dziewczyny zmieniają Tinę w człowieka, jednak mają problem, ponieważ ich nieproszony gość nie zamierza ich szybko opuścić, tylko pomóc w odmienieniu Zacka. Mimmi i Sirena wychodzą, a Ondnia idzie przygotować Tinie coś do jedzenia. Dziewczyna wykorzystuje sytuacje by uciec syrenką. Płynąc zauważa trytona - Ericka. Śledzi go, aż do Sea Cafe, gdzie zmienia się z powrotem w chłopaka. dziewczyna chce mu zaszkodzić, dlatego sprawia, że łódka na której jest z Carly odpływa od brzegu. Nie mając wioseł, uwięzieni wołają o pomoc. Zauważa ich Evie. Dzięki jej mocy  łódka wraca do brzegu. Carly jest zła na Ericka, ponieważ ten nie pomógł jej gdy byli na wodzie. Tinę znajduje Ondina i zabiera ją do groty Rity, ale najpierw idzie przeprosić Ericka, który myśli, że za całą przygodę z łódką odpowiada właśnie ona. Chłopak jej nie wybacza. W grocie dziewczyna jest zła na Tinę za jej zachowanie do tego stopnia, że oskarża młodą syrenkę o całą sytuacje. Zła przez wybuch Ondiny, Tina ucieka. Mimmi i Sirena uważają, że za ucieczkę młodej jest winna Ondina. Tymczasem Tina chowa się przy pomoście, ale nie zauważa bawiących się tam nastolatków, którzy zagradzają jej jedyną drogę ucieczki. Zmartwiona ucieczką podopiecznej Ondina, prosi o pomoc Zacka. Chłopak przybywa w porę, by pomóc Tinie, ponieważ młodzież bawiąca się w wodzie ją zauważyła. Zack zabiera ją do groty, gdzie mała przeprasza za swoją nieufność do trytonów. Ondina zabiera ją z powrotem do ławicy.

Bardzo się ciesze, że zauważacie moje błędy przy postach i zwracacie mi na nie uwagę, jednak zamiast pisania np :"błędy ortograficzne" moglibyście przy okazji pisać gdzie taki np : błąd popełniłam. Dzięki temu podobne rzeczy nie zdarzą się więcej.

Czytaj Dalej »

czwartek, 5 marca 2015

David



 Mam dla Was, króką charakteryzację Davida.

Czytaj Dalej »

wtorek, 3 marca 2015

Konkurs "Podwodne Fantazje"



Lubisz rysować ?Chcesz by inni mogli podziwiać twoją prace? W taki razie zapraszam do rozwinięcia...
Czytaj Dalej »

poniedziałek, 2 marca 2015

''Syreny z Mako 2'' odcinek 8 - streszczenie

'Land school' - 'Szkoła na lądzie'

Jest pierwszy dzień szkoły. Mimmi ciekawa świata ludzi wybiera się tam z Ritą. Cam pokazuje szkołę Ericowi a on zdjęcia, które zrobił w jaskini. Gdy Rita wchodzi do swojego gabinetu zastaje Erica. Chce dowiedzieć się od niej wszystkiego na temat Mako, lecz ona wyprasza go i mówi, aby wrócił na lekcje. Podczas lekcji chemii Mimmi udziela błędnych odpowiedzi na pytania nauczyciela. Na przerwie Eric pokazuje Mimmi zdjęcia na komputerze z różnych zakątków świata, jednocześnie pyta się o jaskinię na Mako. Mimmi wracając z klasy natyka się na nauczycielkę, po czym powiada ona, iż nie ma Mimmi na liście uczniów. Przybiega Eric i ratuje ją mówiąc, że Rita jest ciocią Mimmi. Tym sposobem nauczycielka daje jej drugą szansę. Podczas drugiej lekcji chemii Mimmi ponownie nie potrafi udzielić odpowiedzi. Uczniowie robią eksperymenty. Gdy przychodzi Rita by zabrać Mimmi ze szkoły Carly przez przypadek oblewa substancją płynną Ritę i Mimmi. Obie wychodzą z sali i biegną, aby się schować...ale jest już za późno. Przemieniają się w syreny na chodniku przed szkołą. Używają mocy by być niewidoczne kiedy dzwoni dzwonek na przerwę. Zac i Evie znajdują je po głosie,przenoszą w krzaki i zagrzebują liśćmi. Tymczasem Ondina i Sirena niepokoją się o Mimmi. Idą do szkoły, aby zobaczyć czy wszystko z nią w porządku. Mimmi ,która przekonała się jak to jest być w szkole na lądzie i jakie jest to niebezpieczne ,wraca z przyjaciółkami do groty Rity. Tam Evie daje swój zeszyt Mimmi, aby nauczyła się więcej o świecie ludzi.                                                   Zdjęcia z odcinka:


Czytaj Dalej »

niedziela, 1 marca 2015

Syreny z Mako 2 - streszczenie odcinka 7

Jest dzień pełni. Jednak Sirena, Mimmi i Ondina zastanawiają się co zrobić z Evie dla, której wschód księżyca będzie odmianą. W tym samym czasie do Zacka przychodzi jego ojciec, który zamierza zabrać syna i Cama pod namiot na mako. Eric postanawia zabrać się razem z nimi. Kiedy trytoni przypływają na wyspę, Cam i ojciec Zacka zaczęli rozkładać sprzęty. Tymczasem syreny proponują Evie spędzenie z nią jej pierwszej pełni. Dziewczyna ku niezadowoleniu Ondiny zgadza się. Parę godzin później dziewczyny skończyły zabezpieczać dom przed światłem księżyca. Jednak do naszych bohaterek przychodzi Carly by spędzić z Evie "babski wieczór". Evie udaje chorą, ale jej przyjaciółka jest przekonana, że Evie przejdzie po malowaniu paznokci. W tym samym czasie na wyspie chłopaki zaczęli rozkręcać się z nocowaniem na dobre, tata Zacka zainstalował aplikacje, która pokazuje konstelacje na niebie, ale sam Zack nie jest tym zainteresowany. Właśnie wyłonił się księżyc. Mimmi zobaczyła jaskinie w, której była z Zackiem, znaki na ścianach i chłopca wchodzącego do pieczary. Ondina razem  z nią płynie na Mako, by dowiedzieć się czegoś więcej. Carly prosi Evie o przyniesienie jej czegoś do picia. Dziewczyna idzie do kuchni, gdzie wiatr odsłonił zasłonę, a ona sama widzi odbicie księżyca w wodzie. Wraca do rozmawiającej Sireny z Carly, ale pełnia już na nią działa. Zachowuje się jak mała dziewczynka i udaje baletnice. Na wyspie Zack zmierza do pieczary, nie wie, że jest śledzony przez Ericka. Evie wymyka się Sirenie i płynie na Mako. Tymczasem trytoni dochodzą do serca jaskini. Za nimi biegną Mimmi i Ondina. Zack za sprawą pełni uruchamia dziwny mechanizm, który ukazuje księżyc. Eric próbuje go uspokoić , ale ten go odpycha. Cam próbuje dostać się do Trytonów, ale napotyka Evie i Sirenę, która tłumaczy mu co się stało. Na jego nieszczęście odnajduje go tata Zacka i każe mu wracać do obozowiska. W pieczarze syreny chcą powstrzymać Zacka po nieudanej próbie Ericka, kiedy przybiega Sirena z Evie. Chłopak próbuje obezwładnić dziewczyny. Zyskuje kontrole nad sobą dopiero wtedy, kiedy kieruje swą moc na Evie. Pełnia się kończy, uciekają wszyscy oprócz Erica, który został chwilę dłużej by zrobić zdjęcia mechanizmowi. Na zewnątrz Zack tłumaczy się Ondinie i Mimmi. Chłopaki wracają do obozowiska, a dziewczyny zabierają oniemiałą Evie do księżycowego jeziorka, gdzie zasypia. Rano chłopaki rozmawiają o tym co się wydarzyło w nocy. Trochę później w Sea Cafe, Evie przeprasza Carly za swoje zachowanie i zniknięcie. Odbywają razem z Zackiem szczerą rozmowę.
Czytaj Dalej »

sobota, 28 lutego 2015

''Syreny z Mako 2" odcinek 6 - streszczenie

'Stormy seas' - 'Wzburzone morza'

Na plaży ratownik prosi Cama, aby zastąpił go na jakiś czas i zaopiekował się chłopcem kiedy go nie będzie. Tymczasem Eric próbuje zdobyć informacje na temat Zaca i jego silnej więzi z Mako. Sirena uczy Evie używać mocy. Chłopiec, którym ma opiekować się Cam jest znudzony i postanawia się trochę zabawić. Jednak jego zachowanie powoli zaczyna działać Camowi na nerwy. Gdy przychodzi Eric, żeby zapytać Cama o Zaca, ten chce wyrwać chłopcu kubeł z wodą. Nagle go puszcza a woda oblewa Erica. Biegnie szybko do wody. Cam podejrzewa , iż on też jest syrenem. Idzie po deskę i wskakuje do wody w poszukiwaniu Erica. Podczas ich wspólnej konwersacji na plażę wraca ratownik. Chłopiec opowiada mu wszystko, i że widział Cama jak rozmawiał z Ericiem. Cam wracając na brzeg zaprzecza ,iż z nikim nie rozmawiał. Ratownik nie wierzy mu zbytnio i mówi ,że jak Eric nie pokaże się na plaży zawiadomi policję. Sirena i Ondina urządzają konkurs, która syrena ma większą moc. Tymi zmaganiami wywołują burzę. Sirena wygrywa rywalizację. Zac spotyka Erica w kafejce. Ten mówi mu co się wydarzyło. Zac ostrzega go ,aby nie kumplował się z Camem ,lecz Eric postanawia mu pomóc . On wiedząc ,iż będzie miał kłopoty wraca do wody i ponownie natyka się na Erica, który mówi ,żeby popłynęli za skały. Razem wracają na plaże. Eric mówi, że jest bohaterem ponieważ go uratował. Po tym co wspólnie przeszli zostają przyjaciółmi.                                                              Zdjęcia z odcinka:                                                                                                                                            Ps.: Napiszcie w komentarzu czy podoba się Wam streszczenie :)





Czytaj Dalej »

DIY

To znowu ja! Widzę Wasze pytania na asku dotyczące DIY i moje serce cieszy się, że tak Wam sie one podobają. Przepraszam Was za tak długą przerwę w tych moich DIY, ale myślałam, że Wam się one nie podobają, gdyż komentarze pod nimi pojawiały się sporadycznie. Jednak widząc, że zwracają one Waszą uwagę proszę Was o pomysły na nie. Napiszcie mi w komentarzach, co chcielibyście zobaczyć w tych moich filmikach. Czekam z niecierpliwością na komentarze!  
Czytaj Dalej »

Skontaktuj się